Jane Eyre / Lättläst

Jane Eyre / Lättläst - Charlotte Brontë | Laserbodysculptingpittsburgh.com Vi är glada att presentera boken One Day Creatures. Grekerna och existensens mysterium, skriven av Mauro Bonazzi. Ladda ner boken One Day Creatures. Grekerna och mysteriet om existens i PDF, TXT, FB2 eller något annat format som är möjligt på laserbodysculptingpittsburgh.com.

INFORMATION

FÖRFATTARE
Charlotte Brontë
DIMENSIONERA
4,74 MB
FILNAMN
Jane Eyre / Lättläst.pdf
ISBN
9559461960538

BESKRIVNING

När Janes föräldrar dör, lämnas hon bort till elaka släktingar som snart skickar henne till en skola för fattiga.Men Jane vill bestämma över sitt eget liv. 18 år gammal tar hon plats som lärare åt en liten flicka på den fina gården Thornfield. Ägaren herr Rochester och Jane blir kära. Men Rochester är rik, Jane är fattig. Och vad är det för konstiga ljud som kommer från vindkammaren? Det stora huset vilar på många mörka hemligheter...Boken Jane Eyre av Charlotte Brontë är älskad av sina läsare alltsedan den kom ut kring 1850. Malin Lindroth har återberättat den berömda romanen till lättläst.

Hennes föräldrar dog tidigt och hon bor hos sin elaka moster och med hennes elaka barn. Hon blir skickad till en skola för föräldralösa flickor. Jane Eyre / Lättläst av Charlotte Brontë Unga vuxna storpocket, 2019, Svenska, ISBN 9789188073839.

Malin Lindroth har återberättat den berömda romanen till lättläst svenska. Boken Jane Eyre av Charlotte Brontë är älskad av sina läsare alltsedan den kom ut kring 1850. Malin Lindroth har återberättat den berömda romanen till lättläst.

RELATERADE BÖKOR